Friday, July 27, 2012

Ako je 2012 stvarno kraj svijeta?

Bilo je predvidjenih smakova do sada, i svaki sam prezivjela...i nije me bilo strah, ali moram priznati ovaj me datum mnogo plasi. Majanska civilizacija koja je imala kalendar kazu tacniji nego ovaj koji mi imamo danas ma sta god to da znaci. Znali su sve galakticke promjene, datume kad ce se koja eklipsa desiti...zasto bas stadose na ovaj decembar koji ide u susret, nemilosrdno. I da li su Maje to uopste znale, ili su to naslijedile od neke civilizacije predhodne. I zasto kazu da ispod snijegova i leda Antartika lezi zaledjeno tropsko podrucje, zasto kazu da je Sibir nekada bio tropski kraj, pa i nas su ucili da je nekada davno postojalo panonsko more...Promjena zemljinih polova, neki kazu u par dana, ne milionima godina kako se nekada vjerovalo. Svijet ce biti ponovo rodjen kaze Nostradamus, Mother Shipton i mnogi, pa i Biblija...I sta ja sada da kazem, nonsalanto da ignorisem ili da bjezim u planine istocne Australije. Norveska je zamislite spremila skloniste za polovinu svog stanovnistva ( tako sam danas cula na radiju )...Kazu da vlada sve zna, ali ne govori nama, da ne bude frke i ludila. Pa ako ovo sve vec ne lici na ludilo onda u redu ne moraju. Kazu spasice samo one koji ce bit vrijedni toga, doktore, naucnike i ostalu elitu...

No comments:

Post a Comment